ASAL MAKAN JE, TERUS TERKENA ALAHAN. MACAM MANA NAK MAKAN?

Debunga sudah.
.
Bulu kucng sudah.
.
Hama pun sudah.
.
Apa lagi yang belum?
.
Akak-akak pernah dengar pasal makanan sebagai punca alahan kepada asma? Haa..Norah nak kongsi info lagi hari ni. Ada sesetengah orang yang boleh diserang asma bila dia makan sesuatu jenis makanan atau ubatan.
.
Contoh jenis makanan tu seperti susu, kacang siya, telur, kekacang, ikan dan makanan laut.
.
Cabaran sebenar bagi masalah ni bukan masa terkena asma, tapi cabaran terbesar dia ialah macam mana nak kenalpasti makanan atau ubatan apa yang berisiko mendatangkan serangan asma.
.

alergik-makanan
Alergik terhadap makanan

Cuba akak-akak bayangkan, tengah sedap-sedap makan tiba-tiba asma datang. Tak ke kalut dibuatnya tu.
.
Apa yang Norah tahu, di US 6% daripada penghidap asma ada masalah ni. Nampak macam sikit kan? Tapi tetap kena kawal juga. Kita tak dapat nak jangka kan..
.
Akak-akak pernah kena allergy makanan? Boleh share di sini?
.
.
#info by MHAMSB

Adakah anak anda masih mengalami asma? Perlukan rawatan yang mujarab? Mari dapatkan Minyak Herba Asmak sekarang.

Hubungi:

Norah. Pengedar sah MHAMSB.SD03001

016 831 3664

016 831 3664

016 831 3664