Rawatan tekanan darah tinggi (hipertensi)

Tahukah anda satu dari 3 orang penduduk di Malaysia mengalami tekanan darah tinggi (hipertensi) ?
.
Yang lebih merunsingkan apabila hanya 25% daripada pesakit hipertensi mengambil ubat rawatan
.
Mereka takut untuk mengambil ubat-ubatan risau menjadi kebiasaan dan kebergantungan lebih dengan ubat. Oleh itu, mereka sanggup menahan sakit tanpa mengambil apa2 ubat.
.
Jangan biarkan perkara ini berlarutan, sekurang-kurangnya ambil langkah rawatan secara alami dengan pengambilan makanan seperti madu, bawang putih, lemon dll.
.
Madu jika diamalkan sangat bermanfaat untuk sistem peredaran darah, mengurangi tekanan dari hati, dan memberi kesan menenangkan pada pembuluh darah dan seterusnya dapat membantu mengurangkan tekanan darah tinggi.
.
Ada tak mak ayah / saudara / rakan yang mengalami masalah ini? Kak norah bersedia untuk memberikan khidmat nasihat PERCUMA untuk 20 orang yang pertama.
.
Inbox atau wassap ke 0168313664 atau klik

http://www.wasap.my/60168313664

#Timfarrahcare

#maduhaliabentong

Rawatan darah tinggi menggunakan madu halia bentong
Rawatan darah tinggi menggunakan madu halia bentong

Rawatan tekanan darah tinggi (hipertensi)

Tahukah anda satu dari 3 orang penduduk di Malaysia mengalami tekanan darah tinggi (hipertensi) ?
.
Yang lebih merunsingkan apabila hanya 25% daripada pesakit hipertensi mengambil ubat rawatan
.
Mereka takut untuk mengambil ubat-ubatan risau menjadi kebiasaan dan kebergantungan lebih dengan ubat. Oleh itu, mereka sanggup menahan sakit tanpa mengambil apa2 ubat.
.
Jangan biarkan perkara ini berlarutan, sekurang-kurangnya ambil langkah rawatan secara alami dengan pengambilan makanan seperti madu, bawang putih, lemon dll.
.
Madu jika diamalkan sangat bermanfaat untuk sistem peredaran darah, mengurangi tekanan dari hati, dan memberi kesan menenangkan pada pembuluh darah dan seterusnya dapat membantu mengurangkan tekanan darah tinggi.
.
Ada tak mak ayah / saudara / rakan yang mengalami masalah ini? Kak norah bersedia untuk memberikan khidmat nasihat PERCUMA untuk 20 orang yang pertama.
.
Inbox atau wassap ke 0168313664 atau klik

http://www.wasap.my/60168313664

#Timfarrahcare

#maduhaliabentong

Rawatan darah tinggi menggunakan madu halia bentong
Rawatan darah tinggi menggunakan madu halia bentong

Madu halia bentong baik untuk seisi keluarga

Produk berkualiti terbaru dari MHAMSB.

Ketahui kelebihan-kelebihannya:

?Madu halia bentong baik untuk merawat masalah batuk kering, batuk hingga hilang suara dan selsema
?Ia juga membantu memanaskan badan dan melembabkan hati
?Halia madu membantu pencernaan ke arah lebih baik
?Menguatkan antibodi badan
?Membantu melancarkan peredaran darah
?Ia juga berupaya mematikan bakteria dan sel kanser
?Boleh di gunakan untuk masalah saraf
?Mengurangkan tekanan darah tinggi
?Membekalkan tenaga
?Mengawal berat badan
?Baik untuk minda
?Membekalkan oksigen ke seluruh tubuh badan
?Melawaskan pembuangan air kencing
?Melegakan “morning sickness”
?Mengelakkan masalah usus
?Bagus diamalkan selepas bersalin
?Mencuci darah kotor

Berminat untuk mendapatkannya?

Hubungi:

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

Pengedar sah produk mhamsb SD03001

18554994_10209214165933813_560119449_n

Madu halia bentong baik untuk seisi keluarga

Produk berkualiti terbaru dari MHAMSB.

Ketahui kelebihan-kelebihannya:

?Madu halia bentong baik untuk merawat masalah batuk kering, batuk hingga hilang suara dan selsema
?Ia juga membantu memanaskan badan dan melembabkan hati
?Halia madu membantu pencernaan ke arah lebih baik
?Menguatkan antibodi badan
?Membantu melancarkan peredaran darah
?Ia juga berupaya mematikan bakteria dan sel kanser
?Boleh di gunakan untuk masalah saraf
?Mengurangkan tekanan darah tinggi
?Membekalkan tenaga
?Mengawal berat badan
?Baik untuk minda
?Membekalkan oksigen ke seluruh tubuh badan
?Melawaskan pembuangan air kencing
?Melegakan “morning sickness”
?Mengelakkan masalah usus
?Bagus diamalkan selepas bersalin
?Mencuci darah kotor

Berminat untuk mendapatkannya?

Hubungi:

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

Pengedar sah produk mhamsb SD03001

18554994_10209214165933813_560119449_n

:: RESDUNG SANGAT BAHAYA ::

Kisah Benar : Pengalaman dengan Resdung ~

Assalamualaikum

Sebelum cerita pasal penyakit resdung ini dimulakan,
nuanisa mohon maaf banyak-banyak sekiranya ada yang tidak boleh menerima apa yang akan dipertontonkan dan dikatakan selepas ini. Apa yang nuanisa ceritakan dalam entry ini adalah hasil daripada pengalaman sendiri dan rujukan dari sumber-sumber yang boleh dipercayai. Bagi mereka-mereka yang mengidap penyakit resdung , atau masih keliru, marilah kita lihat penemuan-penemuan seperti yang akan diceritakan ini.

percayalah di saat saya menaip rencana ini, mata saya tengah gatal sangat, hidung pon sgt gatal…saya percaya effect ini pon anda akan rase apabila membacanya…saya minta maaf sgt tapi saya harus berkongsi dengan anda semua. Sekiranya masih sempat berubat, segeralah sebelum terlambat.

‘Resdung’ melalui istilah kedoktoran: penahanan mukus yang disebabkan oleh pembengkak-an membran (sel lapisan kulit). Bengkak ini terjadi kerana saluran tersekat. Mukus adalah bahasa saintifik kepada cecair berupa lendir (hingus) yang ada di dalam tubuh manusia. Petanda paling ketara mukus berlebihan adalah kulit wajah berminyak. Minyak yang boleh mengakibatkan wajah kusam dan lebih teruk lagi; jerawat dalam bentuk bisul atau bernanah. Simptom lain yang sering dikaitkan Resdung:

mudah sejuk, menggigil di sesuatu keadaan yang tak sepatutnya (baru hujan sikit saja, dah rasa macam nak demam)
batuk sampai terasa gatal kerongkong, anak tekak
telinga selau rasa tersumbat. Kalau teruk, kena dapatkan ubat doktor cairkan sumbatan (dititik dalam telinga). Contoh: ‘berdengung’ telinga yang sukar hilang apabila ketinggian berubah-ubah seperti dalam kapal terbang atau lif
Hidung kadang-kala meleleh air (tanpa hembusan)
Gatal mata yang apabila digaru, semakin menjadi-jadi rasa nak teruskan – sampai merah dan berair.
Bersin melampau, sampai pengaruhi suhu badan (jadi panas) dan sikap (baran)

Disudahi dengan satu lagi petanda paling ketara: hidung kerap sangat tersumbat kerana lendir / kahak dan amat sukar dihembus keluar. Akibatnya; suara menjadi agak ‘sengau’. Resdung juga dikenali dengan nama ‘Sinus’ (ketumbuhan dalam hidung) dan ‘Alergi’ (alahan kepada sesuatu jenis benda atau makanan).

PEMBEDAHAN SINUS MERUGIKAN

Para doktor merawat penyakit ini dari sudut yang berbeza pula. Pendekatan yang selalu diambil ialah mengesyorkan ‘pembedahan sinustis’. Pembedahan ini menggunakan suatu alat ‘laser’ atau ‘pemotong halus’ yang berupa pisau kecil tajam yang berupaya memotong lendir-lendir yang melekat pada daging. Lendir-lendir ini tidak lagi boleh dikeluarkan dengan sekadar hembusan. Ia melekat bagaikan sebahagian dari daging. Paling dikesali tentang pembedahan ini ialah:
kebanyakkan doktor gagal menyediakan rawatan susulan bagi menghalang lendir tu dari tumbuh semula! Maka dengan ini, sesiapa yang melakukan pembedahan tersebut, akan berdepan dengan kerugian.

So, lagi banyak anda faham, lagi jelas jadinya mengenai persediaan anda memerangi serta menghapuskannya. Resdung adalah suatu penyakit dan kita harus menghalangnya dari merebak lalu mengakibatkan kerosakan yang lebih besar.

Diadaptasi dari blog nuanisa.

Mahu mendapatkan rawatan semulajadi untuk menghilangkan resdung. Mari dapatkan Asmak herbs. Hubungi kami di talian:

016 831 3664 – Norah

:: RESDUNG SANGAT BAHAYA ::

Kisah Benar : Pengalaman dengan Resdung ~

Assalamualaikum

Sebelum cerita pasal penyakit resdung ini dimulakan,
nuanisa mohon maaf banyak-banyak sekiranya ada yang tidak boleh menerima apa yang akan dipertontonkan dan dikatakan selepas ini. Apa yang nuanisa ceritakan dalam entry ini adalah hasil daripada pengalaman sendiri dan rujukan dari sumber-sumber yang boleh dipercayai. Bagi mereka-mereka yang mengidap penyakit resdung , atau masih keliru, marilah kita lihat penemuan-penemuan seperti yang akan diceritakan ini.

percayalah di saat saya menaip rencana ini, mata saya tengah gatal sangat, hidung pon sgt gatal…saya percaya effect ini pon anda akan rase apabila membacanya…saya minta maaf sgt tapi saya harus berkongsi dengan anda semua. Sekiranya masih sempat berubat, segeralah sebelum terlambat.

‘Resdung’ melalui istilah kedoktoran: penahanan mukus yang disebabkan oleh pembengkak-an membran (sel lapisan kulit). Bengkak ini terjadi kerana saluran tersekat. Mukus adalah bahasa saintifik kepada cecair berupa lendir (hingus) yang ada di dalam tubuh manusia. Petanda paling ketara mukus berlebihan adalah kulit wajah berminyak. Minyak yang boleh mengakibatkan wajah kusam dan lebih teruk lagi; jerawat dalam bentuk bisul atau bernanah. Simptom lain yang sering dikaitkan Resdung:

mudah sejuk, menggigil di sesuatu keadaan yang tak sepatutnya (baru hujan sikit saja, dah rasa macam nak demam)
batuk sampai terasa gatal kerongkong, anak tekak
telinga selau rasa tersumbat. Kalau teruk, kena dapatkan ubat doktor cairkan sumbatan (dititik dalam telinga). Contoh: ‘berdengung’ telinga yang sukar hilang apabila ketinggian berubah-ubah seperti dalam kapal terbang atau lif
Hidung kadang-kala meleleh air (tanpa hembusan)
Gatal mata yang apabila digaru, semakin menjadi-jadi rasa nak teruskan – sampai merah dan berair.
Bersin melampau, sampai pengaruhi suhu badan (jadi panas) dan sikap (baran)

Disudahi dengan satu lagi petanda paling ketara: hidung kerap sangat tersumbat kerana lendir / kahak dan amat sukar dihembus keluar. Akibatnya; suara menjadi agak ‘sengau’. Resdung juga dikenali dengan nama ‘Sinus’ (ketumbuhan dalam hidung) dan ‘Alergi’ (alahan kepada sesuatu jenis benda atau makanan).

PEMBEDAHAN SINUS MERUGIKAN

Para doktor merawat penyakit ini dari sudut yang berbeza pula. Pendekatan yang selalu diambil ialah mengesyorkan ‘pembedahan sinustis’. Pembedahan ini menggunakan suatu alat ‘laser’ atau ‘pemotong halus’ yang berupa pisau kecil tajam yang berupaya memotong lendir-lendir yang melekat pada daging. Lendir-lendir ini tidak lagi boleh dikeluarkan dengan sekadar hembusan. Ia melekat bagaikan sebahagian dari daging. Paling dikesali tentang pembedahan ini ialah:
kebanyakkan doktor gagal menyediakan rawatan susulan bagi menghalang lendir tu dari tumbuh semula! Maka dengan ini, sesiapa yang melakukan pembedahan tersebut, akan berdepan dengan kerugian.

So, lagi banyak anda faham, lagi jelas jadinya mengenai persediaan anda memerangi serta menghapuskannya. Resdung adalah suatu penyakit dan kita harus menghalangnya dari merebak lalu mengakibatkan kerosakan yang lebih besar.

Diadaptasi dari blog nuanisa.

Mahu mendapatkan rawatan semulajadi untuk menghilangkan resdung. Mari dapatkan Asmak herbs. Hubungi kami di talian:

016 831 3664 – Norah

PRODUK BERBAHAYA VS PRODUK SEMULAJADI

Sekarang ni kecoh banyak produk yang ada KKM sekalipun banyak yang tak selamat.Malah ada yang menyebabkan kanser.
Sejak bertahun lamanya saya memang cuba elakkan penggunaan produk mengandungi bahan kimia seberapa mampu yang mungkin.

Bila anak kena ruam dan sakit kulit,sekarang saya sapu bedak semulajadi ni je.Tapi lagi bagus kalau dapat elakkan ruam pada bayi ni.

Bagaimanakah dapat mengelakkan ruam panas?

Pastikan bayi anda sejuk dan selesa dengan memakaikannya pakaian yang ringan, longgar dan diperbuat daripada kapas, terutama sekali semasa cuaca panas.

Jika anda kurang pasti samada dia terlalu panas, sentuh kulitnya. Kulit yang panas dan lembap adalah petanda bahawa bayi anda terlalu panas. Semasa cuaca panas, duduklah dalam rumah atau cari tempat yang sejuk, teduh atau berangin apabila membawanya duduk dan bermain di luar. Pastikan bayi anda minum banyak cecair supaya dia tidak ternyahhidrat.

Atau cuba bedak Asmak ini
insyaallah puas hati

Mahu mendapatkannya?

Hubungi:

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

PRODUK BERBAHAYA VS PRODUK SEMULAJADI

Sekarang ni kecoh banyak produk yang ada KKM sekalipun banyak yang tak selamat.Malah ada yang menyebabkan kanser.
Sejak bertahun lamanya saya memang cuba elakkan penggunaan produk mengandungi bahan kimia seberapa mampu yang mungkin.

Bila anak kena ruam dan sakit kulit,sekarang saya sapu bedak semulajadi ni je.Tapi lagi bagus kalau dapat elakkan ruam pada bayi ni.

Bagaimanakah dapat mengelakkan ruam panas?

Pastikan bayi anda sejuk dan selesa dengan memakaikannya pakaian yang ringan, longgar dan diperbuat daripada kapas, terutama sekali semasa cuaca panas.

Jika anda kurang pasti samada dia terlalu panas, sentuh kulitnya. Kulit yang panas dan lembap adalah petanda bahawa bayi anda terlalu panas. Semasa cuaca panas, duduklah dalam rumah atau cari tempat yang sejuk, teduh atau berangin apabila membawanya duduk dan bermain di luar. Pastikan bayi anda minum banyak cecair supaya dia tidak ternyahhidrat.

Atau cuba bedak Asmak ini
insyaallah puas hati

Mahu mendapatkannya?

Hubungi:

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

Norah – 0168313664

RAHSIA TANAH LIAT PUTIH KINI TERBONGKAR

Tahukah anda?

Bedak Asma’ diperbuat dari bahan semulajadi 100% iaitu bedak tanah liat putih berkualiti tinggi.Selamat digunakan untuk semua peringkat umur.Bedak dari tanah liat telah digunakan sejak zaman -berzaman lagi dan menepati saranan Rasulullah saw berkenaan penawar dari tanah untuk masalah kulit.

Merawat ruam pada bayi,ekzema,psoriasis,kudis buta,kurap,panau,kayap,gatal,cacar air,luka dan lain-lain

Apa keistimewaan Bedak Asma’ ?

Selain merawat masalah kulit di atas,ia juga mampu mengecutkan jerawat,mencantikkan dan mencerahkan kulit jika diguna selalu.Boleh dipakai setiap malam sebelum tidur

Mempunyai kadar UVA ratio yang tertinggi iaitu 0.88 di dalam Boot Star Rating untuk perlindungan UVA,jadi ia mempunyai kadar perlindungan MAKSIMUM terhadap UVA yang mengelakkan kedutan.Tidak menyumbat liang pori dan mampu merawat masalah kulit.

Penggunaan berterusan mampu merawat masalah kulit,mengelakkan kedutan,menghilangkan jerawat,melicinkan dan menjadikan kulit wajah lebih halus.

Bedak ini telah terbukti merawat ekzema,psoriasis,ruam,kudis buta,kurap,panau dan lain-lain.

Boleh dimakan untuk masalah Cirit-birit dan gout.Selamat dan suci.

Teksturnya lebih halus,mudah serap,dan sejuk bila dipakai.

Beratnya 150g+-
Harga cuma RM38
Produk premium pada harga TERENDAH!

Mesti dimiliki oleh setiap keluarga.

Cara Pakai untuk masalah kulit : Dipakai sekerap yang mungkin.

Mempunyai permintaan tinggi semenjak dikeluarkan.

Pilihan Terbaik zaman-berzaman

Berminat untuk mendapatkannya?

Hubungi:

016 831 3664  – Norah

SD03001

Pengedar sah MHAMSB

14650597_1269502796404732_2847134405548799779_n

RAHSIA TANAH LIAT PUTIH KINI TERBONGKAR

Tahukah anda?

Bedak Asma’ diperbuat dari bahan semulajadi 100% iaitu bedak tanah liat putih berkualiti tinggi.Selamat digunakan untuk semua peringkat umur.Bedak dari tanah liat telah digunakan sejak zaman -berzaman lagi dan menepati saranan Rasulullah saw berkenaan penawar dari tanah untuk masalah kulit.

Merawat ruam pada bayi,ekzema,psoriasis,kudis buta,kurap,panau,kayap,gatal,cacar air,luka dan lain-lain

Apa keistimewaan Bedak Asma’ ?

Selain merawat masalah kulit di atas,ia juga mampu mengecutkan jerawat,mencantikkan dan mencerahkan kulit jika diguna selalu.Boleh dipakai setiap malam sebelum tidur

Mempunyai kadar UVA ratio yang tertinggi iaitu 0.88 di dalam Boot Star Rating untuk perlindungan UVA,jadi ia mempunyai kadar perlindungan MAKSIMUM terhadap UVA yang mengelakkan kedutan.Tidak menyumbat liang pori dan mampu merawat masalah kulit.

Penggunaan berterusan mampu merawat masalah kulit,mengelakkan kedutan,menghilangkan jerawat,melicinkan dan menjadikan kulit wajah lebih halus.

Bedak ini telah terbukti merawat ekzema,psoriasis,ruam,kudis buta,kurap,panau dan lain-lain.

Boleh dimakan untuk masalah Cirit-birit dan gout.Selamat dan suci.

Teksturnya lebih halus,mudah serap,dan sejuk bila dipakai.

Beratnya 150g+-
Harga cuma RM38
Produk premium pada harga TERENDAH!

Mesti dimiliki oleh setiap keluarga.

Cara Pakai untuk masalah kulit : Dipakai sekerap yang mungkin.

Mempunyai permintaan tinggi semenjak dikeluarkan.

Pilihan Terbaik zaman-berzaman

Berminat untuk mendapatkannya?

Hubungi:

016 831 3664  – Norah

SD03001

Pengedar sah MHAMSB

14650597_1269502796404732_2847134405548799779_n