Sapa kat sini selalu kena gastrik?

Korang mesti tak lalu kan makan pil dia yang besar tu kan.Pastu kena kunyah pulak tu.Untuk bagi mudah serap kat dinding perut yang gastrik tu.Rase dia? 😣

Ada yang tanya saya,boleh ke minyak herba asmak hilangkan gastrik?

Dik non, untuk sembuhkan gastrik tu tak lah tapi insyaallah boleh melegakan sakit perut tu.

Caranya?

Dik non sapu kerap kat perut dan keliling pinggang.Lebihkan sapu kat bahagian perut belah kiri, tak lama mesti kentut dan rasa selesa. Boleh minum air kosong suam untuk bantu seimbangkan asid dalam perut.

Jadi,cara terbaik elak kena gastrik semula, jaga lah makan. Dan time makan.

Dinding Perut kita bila dah terluka dengan asid gastrik ni,memang mudah akan kena gastrik semula bila makan pun main bedal saja la.

Luka lama di badan boleh berdarah semula inikan pulak luka di perut.Gitu lah dik non 😂

Untuk tempahan:

hubungi 0168313664 (Norah)

#MinyakHerbaAsmak

gastrik