9 SEBAB KENAPA KORANG MESTI CUBA ASMAK HERBS

1. Diperbuat dari herba dan BAHAN SEMULAJADI. Yang mana antara herba yang digunakan ialah akar mengkunyit, akar serapat, jintan hitam, tongkat ali dan akar sekecut. Semua ni herba yang terbaaaik untuk resdung.

2. BEBAS STEROID. Steroid ni tak boleh guna sokmo tau. Bahaya. Antara efeknya mudah nak marah marah.

3. MURAH. Hanya RM35 (SM) / RM39 (SS) Sahaja. Berbanding kena buat terapi guna asap bagai tu. Lepas tu kalau dah teruk kena operate pula. No no no. Kita cegah ya. Kena grab yang murah ni. Serasi alhamdulillah.

4. JIMAT MASA. Tak perlu beratur tunggu bilalah turn nak kena buangkan dan legakan resdung ni. Kita telan je.

5. TIDAK PERLU GUNA SOKMO. Diambil bila perlu sahaja.

6. MUDAH dan terbukti BERKESAN. boleh bawa ke mana mana lagi. Kita buka penutup. Telan je dengan air. Jangan amik macam tu je. Terlekat nanti.😅

7. Tidak perlu rawatan lain yang leceh dan menyakitkan. Asmak Herbs perlu telan je.

8. Berdaftar dengan KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)

9. PELBAGAIGUNA. Asmak herbs ni juga berkesan untuk selsema, alahan, bersin, lelah, sakit kepala, gatal tekak, pening, sakit gigi, sakit mata dan sakit telinga akibat resdung. Kita telan je.

Banyak dah ulang kita telan je tu. Nampak tak betapa senangnya. Kan

Tapi apa apa pun, jika sakit berlarutan jumpa doktor naa. Mana tau ada masalah lain. Ok

Mahu mendapatkannya?

hubungi kak norah di 0168313664

#AsmakHerbs
#penawarresdung
#resdung
#adaMAL
#daftarkkm
#ProdukAsmakMujarab

rawatan-resdung