Tag Archives: Asmak Queen

Asmak Queen rahsia keanggunan sejati

Ada orang sensitif kalau sebut jamu.Tak suka,tak yakin dan macam-macam alasan lagi.
Saya dari bujang tak tahu kenapa,suka lak jamu-jamu ni.Tapi bukanlah pengguna tegar.Pernah la makan beberapa jenama yang ada kat pasaran.Tapi tetap tak jadi pengguna setia.
.
Ingat lagi saya terbaca,jamu ni berasal dari perkataan jagalah dirimu,wallahualam.
Tujuan jamu untuk kesihatan dalaman kan.Cuma setiap jamu tu ada herba-herba yang khusus untuk wanita dan fungsinya berbeza tapi saling melengkapi.
.
Suka tak korang kalau ada supplement ala-ala jamu tapi dalam bentuk tablet berperisa coklat?
Macam pelik je kan.
.
Tapi kandungannya dari kacip fatimah,ubi puteh,betik hijau,akar dong quai,serapat,kunyit dan vitamin A? Semua yang power kan bahan-bahannya?
.
Yang mengandung jangan nak cuba makan pula.Tak boleh.Kalau belum mengandung dan nak cuba,digalakkan sangat.
Kunyah-kunyah je untuk kesihatan dalaman.
.
Asmak Queen ni under pemakanan.Jadi tak boleh nak claim itu ini.Tapi anda pasti tahu khasiat setiap bahan dalam setiap tablet kan.Dah tak perlu buat sendiri dah satu-satu,susah.Tapi kalau korang banyak masa makan yang fresh buat sendiri lagi bagus.

Nak info lanjut???
http://www.wasap.my/60168313664

Ps: jangan kecam kak norah jadi model hari ni 😁😁😁😁😁

#DiamondMhamsb
#AsmakQueen
#TimFarrahCare

asmak-queen

Masalah Haid kini tiada lagi

Semasa haid menghampiri itulah yang membuatkan Olivia gusar akan mengalami senggugut sewaktu kelas Prof. Alvin. Olivia akan sentiasa membawa kemana jua panadol dalam begnya.

Setengah jam kemudian sewaktu kelas Prof. Alvin, Olivia merasa seram sejuk, lenguh kaki dan sengal pinggang. Olivia tahu senggugut menyerangnya ketika itu. Olivia mengambil penadol dalam begnya, dan telan penadol itu, untuk menghilangkan kesakitan itu.

Beberapa minit kemudian kesakitan Olivia kembali berkurangan. Setelah itu, Olivia boleh memberi perhatian dalam kelas Prof. Alvin.

Selepas seminggu tamat haid, Olivia pasti mengalami keputihan yang banyak seperti datang haid . Olivia merasa tidak selesa untuk bergaul dengan rakan-rakan kelasnya kerana takut jika ada bau yang tidak menyenangkan daripadanya.

Olivia merasa sedih dengan dirinya kerana selama ini dia tidak mengambil peduli masalah yang dihadapinya. Olivia bertanya kawan rapatnya berkaitan masalah yang dia hadapi.

Kawannya berkata

” why not you try this product Asmak Queen, I have try this product it solve my problem. Before this I’m just like you, felt not confident when hanging out with friends”

17474567_10208749530078207_586425943_n

Olivia mengambil telefonnya untuk menghubungi agent tersebut. Keesokan harinya pos laju sampai memberi parcel kepada Olivia.

Malam itu, Olivia mencuba Asmak Queen. Hari demi hari masalah Olivia berkurangan. Olivia semakin yakin dengan dirinya sekarang.

Cantik bersama Asmak Queen luaran dan dalaman memberikan Olivia tampil yakin untuk berinteraksi tanpa ada halangan senggugut dan keputihan yang teruk.

Terima Kasih Asmak Queen. 🙂

Anda mempunyai masalah yang sama seperti sis Olivia?

Jangan tunggu lama sebelum masalah tersebut berlarutan. Hubungi kami sekarang :

Norah – 016 831 3664

Norah – 016 831 3664

Norah – 016 831 3664

Macam Mana Nak Buat Suami Tak Jadi Pergi Memancing

Sesuai Buat Para Isteri Yang Idamkan Suami Duduk Lepak Di Rumah Sahaja

Geram sangat, asal cuti hujung minggu ja pegi memancing dengan kawan-kawan. Pernah gak sekali bawak kitaorang sekeluarga ronda-ronda KL, Melaka, last-last ke kolam memancing jugak.

Adoilah

Bukannya apa pun, kalau sebulan sekali dua kali saja pegi tak apa lagi. Tetapi ini tiap hujung minggu lagi tu.

Anak kecik2 lagi. Ada 2 orang ja, tapi rasa macam jaga 20 orang anak

Kalaulah dia boleh temankan kita jaga. Ringanla sikit bebanan ni

Nanti kalau datang piyed, lagi susah pening-pening sakit satu badan

Tapi semuanya dah berubahm,sejak adanya Asmak Queen

Satu-satunya permaisuri dalam bentuk tablet kunyah berperisa coklat, sedap!

Membantu menyelesaikan masalah:

+Kitaran haid

+Keputihan

+ Mencantikkan tubuh badan

Asmak Queen mengandungi:

+Ekstrak Kacip Fatimah

+Ubi Puteh

+Betik Hijau

+Akar Dong Quai

+Serapat

+Vitamin A

+Kunyit

+Perasa Coklat

Semuanya dalam satu harga: RM69

Kini suami dah tak kerap pergi memancing lagi

Dia selalu ada disisi, dah tak nak lepas katanya

Asmak Queen

Rahsia keanggunan wanita Dapatkan daripada permaisuri yang sah!

Norah – 016 831 3664

Norah – 016 831 3664

Norah- 016 831 3664

17440273_10208749529958204_18316736_n

Kenapa Rugi Kalau Tak Pernah Makan Produk Wanita Atau Jamu Seumur Hidup

Asmak Queen
Asmak Queen terbaik

Kesilapan Besar Wanita Seluruh Dunia Adalah Dengan Tidak Mengamalkan Makan Jamu Dan Produk Makanan Yang Khas Untuk Masalah Mereka

Jangan biarkan perkara sebegini terjadi semasa kita datang haid:
Keputihan sehingga suami menjauhkan diri, entah ke mana
Senggugut sehingga apa tugasan pun tak menjadi
Kitaran haid tak menentu, kadang-kadang awal, kadang lewat.

Mengapa biarkan masalah berulang sedangkan ada jalan penyelesaiannya?

‘There are no problems, only solutions’ – John Lennon

Memperkenalkan Asmak Queen, permaisuri yang datang dari kerajaan MHAMsb.

Tablet perisa coklat dengan kebaikan:
Ekstrak Kacip Fatimah
Ubi Puteh
Betik Hijau
Akar Dong Quai
Serapat
Vitamin A
Kunyit
Perisa coklat

Permaisuri dalam bentuk tablet perisa coklat.
Mudah dibawa ke mana-mana

Hubungi kami dan dapatkan sekarang

Norah. Pengedar sah mhamsb.

SD03001

016 831 3664

016 831 3664

016 831 3664

Asmak Queen diformulasi khusus untuk wanita lebih anggun

Asmak Queen merupakan produk KE-5 keluaran syarikat MHAMSB. Selepas beberapa produk yang hot sebelum ini seperti minyak herba asmak, bedak asmak, asmah herbs dan jus asmak gold.

Asmak Queen didapati dalam bentuk tablet. Dirumus khas untuk wanita yang ingin menjaga kesihatan dalaman wanita dan tampil sihat serta bertenaga. Ia dapat membantu menyelesaikan masalah utama yang dihadapi wanita seperti kitaran haid, keputihan, payudara dan bahagian intim wanita. Sesuai untuk wanita berusia 18 tahun ke atas.

Asmak Queen
Asmak Queen khusus untuk wanita

 

Kandungan utama Asmak Queen adalah:

  • Ekstrak Kacip Fatimah
  • Ubi Puteh
  • Green Papaya
  • Kudzu Root Extract (akar Dong Quai)
  • Serapat
  • Vitamin A
  • Kunyit
  • Perasa coklat

semuanya dari bahan berkualiti tinggi (gred AAA) dan terpilih.

rawatan intim
Rawatan terbaik untuk wanita

Cara penggunan asmak queen:

2 biji selepas makan

Sekali sehari

 

Mahukan maklumat lanjut?

Hubungi kami:

Norah. Pengedar sah mhamsb. SD03001.

016 831 3664

016 831 3664

016 831 3664