Tag Archives: Hilangkan jeragat

Rahsia kulit wajah lebih berseri

” Kenapa air laut tu masin ye? Sebab yang manis tu semua dekat awak ”

Tak teringgin ke pasangan cakap macam tu kat korang. 😊

Jangan risau semua tu dengan adanya Sabun Skrub Kopi Plus dan Kaisa Skincare mesti pasangan anda nak berkepit 24jam je sebab takut nanti disambar orang.

Nak tahu apa kandungan dalam Sabun Skrub Kopi Plus dan Kaisa Skincare?

Sabun Skrub Kopi Plus
•Kopi
•Habbatussauda powder
•Acerola beade
•Sakura extract
•Sireh

kulit-halus

Kaisa Skincare
• Habbatussauda’
• Aloe Vera
• Vitamin C
• Extract yeast
• Sakura
• Argan Oil
• Rose Petal

kulit-wajah-berseri

Kedua-duanya menggunakan bahan semulajadi tau lulus KKM pulak tu, jadi tak perlu ragu-ragu untuk menjadikan wajahmu lebih baik.

Anda suka Cik Abang pun suka.

Jadi tunggu apa lagi dapatkan sekarang.

Info lanjut?

Hubungi kak norah di 0168313664

#KaisaSkincare
#SabunSkrubKopiPlus
#Menjadikanwajahlebihbaik