Tag Archives: rawatan asma kronik

Timbul Kerisauan Bila Batuk, Kahak Dan Selesema Melanda Anak-Anak.

Bila batuk tu mesti ada sekali pakej dengan kahak tak pun selesema.

Tak tahu apa punca berlaku ?

Puncanya adalah batuk kering kemungkinan disebabkan oleh :

• Jangkitan virus atau bakteria pada saluran pernafasan tuberculosis.
• Kekejangan saluran pernafasan bronkus boleh menyebabkan saluran tersebut menjadi sempit.
• Alahan sepertii rhinitis dan lelah.
• Terdedah kepada gas beracun dan asap.
• Saluran pernafasan tersumbat akibat kehadiran bendasing seperti tercekik makanan atau sebagainya.

Manakala batuk berkahak pula berpunca daripada :

• Jangkitan bakteria pada saluran pernafasan seperti pneumonia, bronkitis dan sinusitis (resdung).
• Penyakit kronik pulmonari obstruktif.
• Reflux asid dari perut ke saluran atas sistem penghadaman (pedih ulu hati).
• Tabiat merokok.
• Selesema pada bahagian belakang hidung.

Apa kata pengguna:

” Try Jus Asmak Gold. Anak saya alhamdulillah, rasa macam makin ringan kerisauan bila dia batuk dan selesema lepas amalkan Jus Asmak Gold nie. Dulu bila selesema batuk dan semput, saya alert setiap 2jam akan sapu Minyak Herba Asmak sebab taknak melarat. Lepas ambil Jus Asmak Gold ni, saya dah tak kerap sangat sapu Minyak Herba Asmak. Sapu 2-3 kali je sehari + jus, batuk cepat hilang. Selesema lak tak melarat jadi hingus pekat hijau. Selesema lambat sikit elok dari batuk tapi hingus sikit-sikit je jernih. Takde dah pekat sampai sumbat hidung. Memang syukur sangat anak rasi dengan Jus Asmak Gold ni”

Nak tahu macam mana Jus Asmak Gold dan Minyak Herba Asmak boleh mengurangkan masalah seperti diatas?

Ia menghunakan ramuan semula jadi seperti:

‘Lemon juice’
‘Apple’
‘Ginger’
‘Garlic’
‘Spinach’
‘Capsicum’
‘Oregano’
‘Cucumber’
‘Echinacea’
‘Stevia’
‘Licorice’
‘Dong Quai’

Minyak Herba Asmak pula menggunakan bahan-bahan tradisional iaitu:

Habbatus Sauda
Gamat Gold
Minyak Kayu Putih

Tak cuba tak tahu, sudah cuba baru tahu.

Jika anda ragu-ragu boleh hubungi kak norah ye.

Norah- 016 831 3664

Norah – 016 831 3664

Norah – 016 831 3664

15741242_1359675554054122_7349947068373539509_n

Siapa yang Jus Asmak Gold boleh #Bantu?

  •  Sesiapa yang ada masalah asmak kronik. Dah try macam2 masi tiada perubahan. 😢
  • Sesiapa yang ingin menikmati rasa jus sebenar dengan khasiat tinggi. Rasa masam manis lemon bersama 11 herba terpilih.
  • Sesiapa yang nak tingkatkan kesihatan tubuh badan. Rasa lebih cergas dan sihat. 💪💪💪💪💪
  •  Sesiapa yang ada demam, batuk dan selsema.

Kesan seawal 1 hari.

Akak bantu sampai kahak degil tu hilang dan tak ganggu suara merdu uolss tu 🙈🙈🙈🙈

.
TAKKAN NAK BIAR JE KAHAK DEGIL TU BERMAHARAJALELA😡😡??

Rawat sebelum terlambat. Rawatan mudah, hanya minum sesudu jus sebelum tido dan selepas bangun pagi.

.
✔ Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
✔ Sesuai untuk kanak-kanak berumur 3 tahun ke atas
✔ rasa lebih cergas dan bertenaga
✔ dibuat oleh kilang bertaraf GMP dan memenangi pelbagai anugerah
✔ Banyak testimoni yang dah berjaya.
✔ Tiada lagi masalah asma, batuk dan selsema
✔ kahak degil pun malu nak kuar😁
✔ Rasa selesa dan nyaman
✔ diperbuat dari 12 herba terpilih
.

AMARAN : Stok selalu sold out.

Maklumat lanjut hubungi:

Norah 016 831 3664

Norah 016 831 3664

Norah 016 831 3664

15741160_10154293437205945_9030416995931416963_n